Presentation av mig!

Hej!
Jag tänkte försöka mig på dethäringa bloggandet som verkar så populärt. Det jag undrar över är: om nu alla har en egen blogg (många verkar ha flera), hur ska man hinna läsa någon annans? Men det ger sig väl.

Nåväl, en liten presentation av mig själv då. Är 44 år, har en särbo, 3 barn som bor hos mig varannan vecka samt en katt. Arbetar som sjuksköterska med missbrukare och har gjort det flera år. Tycker mycket om att äta och laga mat, älskar också rödvin. Jag gillar också att springa och brukar delta i några olika lopp varje år!

Det är ovanstående ämnen som är tänkta att ge mig inspiration, främst kanske då mitt arbete, eftersom jag ofta har funderingar över det, men ganska osorterade sådana. Det kan röra allt från enskilda patientfall till samarbetet med arbetskamrater eller bristen på samarbete som också förekommer. Sekretessen är ju förstås något som kan krångla till det för mig, men det måste man ju bara hantera.

Hoppas att detta ska kunna fungera som ett sätt att sortera sina tankar!

Rigor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0