Kanske borde röka flugsvamp istället?

Idag var en sån där dag som man lika gärna kunde hoppa över.

När jag kom till jobbet så fick jag frågan om jag kunde flytta min semester i sommar, vi är för många som vill ha samtidigt. Istället för att ta ledigt när jag har mina barn och när jag bokat en resa till Egypten så tyckte administratören att jag kunde ta semester när skolan börjat. Bra idé! Då kan man ju lika gärna skita i semester.

Sen kom nästa problem, jag ska få en studerande! Jättekul :P
Alltså, jag tycker det är rätt jobbigt med någon som hänger en i hasorna, och som man dessutom ska vara trevlig emot och förklara allt man gör och tänker.

Och så lite krångliga patienter på det då, som röker på toaletterna och vägrar att lämna avdelningen trots att de är färdigbehandlade!

Jaja, det blir en ny dag imorgon -  och då är jag ledig!

Rigmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0